Ta upp anteckningsblocken för ni hoppar intressesmurfarna!

Det blev inget plugg, ojsan... (a)
Det blev en dusch, middag och sen däckade i sängen. Nu har min störds pappa väckt mig -.- han sa inte ens förlåt... Han skrattade bara och sa: så bra klarar hon att vara borta på nyår. Idiot. -.- han tror ju typ att jag gick och la mig vid 1 igår natt och att jag sov fram till 11 och sen satt jag och chillade. Tills jag släpade mig hem kl halv... He dont know what the hell i did last night. Åh... Pucko -.-
Nu är jag sur och så ska jag försöka somna om, vilket inte kommer gå då bra. Önska mig lycka till ;)

Much love the one and only Kajsa :D <3

Det är inte svårt att älska dem. Ge dem bara en chans, du kommer inte bli besviken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0