Ojsan

jag glömmde visst ;) hehe....
Men sen när jag bloggade sist har jag varit i stallet, jag har försökt plugga. Jag har lyckast vända tillbaka mitt dyng och jag har varit i stan med Makda. Där har vi en snabbrepris. Och det ända intressanta jag kan skriva om är dagen i stan med Makda. Men de går  tyvärr inte för jag ska inte.... Ja. Nej sluta nu. Stopp och skriv inget mer.
Ja, mej man annars då.... bilen går bra?
Jodå, den rullar. Nerför, men inte uppför.
Okej, slut på dåliga skämt. Nu ska jag ta mig i kragen och blogga lite imorgon. Då ska jag väll plugga massor och så ska jag åka till stallet och sen ska jag plugga lite till och sen ska jag sova. För på tisadg börjar skolan. OHELVET!
-STRESSAD?
-JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0