Ojasan

I förra inlägget med massa bilder märkte jag nu att det blev massa dubbletter... Detta inträffade för att jag bloggade från mobilen och jag har inte riktigt koll på vad som händer med den än. Så ni får ursäkta mig. Idag har jag Varit hemma och städat vid vårat datorbord. för min brors kompis skulle komma hem till som på eftermiddagen och hjälpa oss med den för den är särigt seg. Så jag damsäg och hade mig och sen så duschade jag. Efter duschen så tänkte jag, duktig som jag är att jag borde plocka ur diskmaskinen. Problemet var bara att den var full, men smutsig. Så jag satte på den. Tog på mig mina ridkläder och stack till stallet med Josefina (Syster). Idag var det Josefina som red. Eller hon red inte så mycket eftersom han är lite halt. Men det är en tjej som jobbar i stallet som heter Emma och hon är utbildad till... Ja, bra fråga. Men hon är typ bra på att kolla hästens muskler, hur den rör sig, vad som är fel och så masserar hon dem också. Iaf... Hon kollade liten när Josefina red. Först i hopp sadeln och sen i dressyr sadeln. Han var mer påverkad i sitt steg av hopp sadeln kom hon fram till. Så imorgon så ska jag skritta ut i typ 30-45 minuter i dressyr sadeln. Jag ska göra det både onsdag och torsdag. På torsdag ska jag även åka in till Plattan och köpa tågbiljetter upp till Örebro med Makda! ÅH! SNART KOMMER DOM! :D Fangirling mode: ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0