Daaaaaaaaaaaaaamp!

Ja, just nu är jag pissigt förbannad på min cp syster och min cp mamma. Chris och Patrick Voros har twitcam just nu och jag kan inte kolla för min syster har datorn och mamma är dum i huvudet och står på hennes sida! Asså typ dööööööö!

Nu är jag jätte sur :(

Idag var det Josefina(syster) som red och Lucke blev/var halt på höger fram, stackars liten :( det var dock inte så farligt och det kan bero på att hans sadlar ligger och trycker lite. Men sadelutprovaren kommer den 10onde så bo får se vad hon säger. Hoppas att det bara är en sådan liten grej som sadlarna. Dem är ju ganska lätta att fixa till :)
Jaja, nu kommer lite bilder från stallet som jag lovade. Det blev inte så många, men här är dem iaf :)

|<@_|$@ (haha, försökte skriva Kajsa... Gick ju sådär halv bra;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0