Aktiviteten på bloggen idag har ju inte varit den bästa...

Ja, idag var det första skoldagen och jag hade tänkt blogga under rasterna eller lunchen. Men jag hade inte tid. Det kanske får bli några inlägg från skolan när allt lugnat ner sig. Om det nu gör det vill säga? men det får vi hoppas på. :) Ja, den första skoldagen, vad kan jag säga? Ja, inte så mycket...
Nej men det känndes bra att vara tillbaka till kära gammla STEG. Känns som om jag gått där hur länge som hästa och jag har igentligen bara gått där en termin. Det kommer ju inte bli lätt att släppa taget om den här skolan kan jag ju bara säga. Jaja, jag är ingen plugis om du tror det. Det är bara det att STEG (Stockholms estetiska gymnasium) Är en grym skola där alla är välkommna. jag har aldrig sätt eller varit i en så snäll skola. Det finns inte ett ända mobboffer på hela skolan för att alla får vara som man vill och man blir accepterad :'D
Ja, vi hade röst idag. Och den var alltid lika kul som vanligt :) Mia är super och röstlektionerna är väldigt givande :) Sen hade vi Samhälle och Engelska, lite tråkigare, lite sämmre. Men vad gör man? Jaja, sen var det lunch, pasta med köttfärssås. Sen hadde vi matte och jag dog. Är det något som jag hatar är det matte! Fy fan, och vår matte lärare *Spyr*. Okej, jag ska vara rättvis. Hon är säkert bra om hon för en gångsd skull skulle sluta svänga sig med massa svåra ord -.- Man fattar ju INGENTING! Men, ja. Det är väll det ända som är mindre bra med min skola. Men den lektionen tog också slut och jag vandrade hemmåt. Skypade lite med Moa på vägen. Trevligt med lite sällskap :) När jag kom hem så pluggade jag på några Engesla glosor (100 st) och sen åt jag middag. Nu sitter jag här och pratar med massa härliga männsikor i fb chatten :) Trevlig, ellerhur?
Ja, det var min dag. Tyvärr så blir det inga bilder idag. Men ni får kolla på dem gamla bilderna ;)
See you later! /@PlanetHerbert ♥
(Jag orkar inte leta efter stavfel, hoppas ni fattar vad det står ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0