2012 here I come da da dum :D

2012... Så mycket nytt och massa minnen från 2011. Man mins det som om det vore igår. Nyårsafton spenderades hos min gamla högstadie polare Emma. Ja, från början skulle det vara hon, jag, Amanda och Anna-Kajsa. Det slutade med mig, Emma och 11 killar. Haha, det blir inte alltid som man hade tänkt sig, men vad ska man göra? ;) det var iaf jätte roligt hemma hos Emma och det gick inte en minut utan att jag log :) de sista killarna gick hem vid 4-5 och jag och Emma somnade vi 6. Kl 11 gick vi upp för att städa innan Emmas föräldrar skulle komma hem. Det var inte så farligt att städa, allt går mycket fortare när man är 2 :) jag ock hem vid typ halv 3 och nu sitter jag i mitt rum och bloggar från mobilen som ligger på laddning. Nu ska jag försöka plugga lite eftersom jag har 2 prov och en gigantisk inlämning som väntar efter lovet -.- jaja, vad gör man?

Puss puss på snoken nu stänger jag dagboken <3


Haha, hästen ser ju super glad ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0