Presentation

Min första berättelse kommer handla om en tjej som heter Karin och hennes bästa kompis Therese.
Karin Har ljusbrunt hår, är ganska kort och hon har Grön-gråa ögon, hon kallas för Karri. Hon har en häst och hon spelar även fotboll, center. Karins Famlij består av Karins mamma, hennes lillebror och hennes pappa som aldrig är hemma. De här även sen stor svart pudel, en hane som kallas för fluff.
Therese är ganska lång med mörkt hår, så mörkbrunt att det nästan är svart och ljusblå ögon, hon brukar kallas Th av Karin, men inte av så många andra. Hon har också en häst precis som Karin, hon splear även fotboll, hon är målvakt. Th's familj består av henne pappa och hennes stora syster. Hennes mamma dog i canser när Th bara var 8 år.
Så, nu hoppas jag att ni har fått en bild av de två tjejerna. Den som berättar är Karin och det är henne jag menar när jag skriver ''jag''. Kommentera gärna och sprid min blogg så att så många som möjligt kan läsa den. Har ni förslag på förbättringar kommentera gärna det också, Detta är min första fanfic och jag vill bli så bra som möjligt! :D Tack, lots of love and peace out! =:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0