Del 4

Kan ni förstå att jag hade svårt att sova den natten?....

Vi fortsatte att prata och tiden gick. Klockan blev 12, den blev 1 den blev halv 2, när klockan var halv 2 fick John och Edward ett irriterat sms från Liam där det stod: ’Jag försöker sova här på andra sidan väggen, något som ni kanske borde prova? Jag vet att tjejerna är kvar, när jag kommer in och väcker er imorgon bitti ska dom vara borta. Jag kommer in vid 7. God natt.’

Med det smset så tystnade vi alla. Vi sa att vi skulle gå men Edward lät oss inte. ’’Och vart hade ni tänkt sova då hade ni tänkt er?’’ sa han med en aningen humor i rösten. ’’Vi får väll köra på Donken’’ föreslog jag ’’Ja, vi är väll stammisar eller nått vid det här laget’’ Sa Th med skojsam röst och vi började skratta. John och Edward tyckte inte att det var någon bra ide. Dom föreslog att vi skulle sova hos dom men vi sa att vi inte ville dö imorgon bitti. ’’Men döh… vi ställer kl på halv 7 och sen får ni väll gömma er i badrummet eller nått’’ Sa John med en triumferande röst, han visste att vi inte kunde säga nej.

Vi hade bara ett litet problem; Jag och Th hade inte super snygga sov kläder, men men. Detta fick funka… Jag hade en vit t-shirt som det stod ’Su’p John?’ på magen och ’Su’p Liam?’ på ryggen. Th hade en som det stod ’Su’p Edward?’ på magen och på hennes rygg stod det ’Su’p Patrick?’ Dessa ybersnygga tröjor matchade vi med ett par fotbolls shorts. Snyggt va? Jajaj, John och Edward tycke att det var roligt att se våra fina tröjor. Jag låg i samma säg som John och han höll om mig hela natten, Jag och Th viskade till varandra på Svenska för att tvillingarna inte skulle förstå vad vi sa, inte för att det var något privat utan för att det var roligt att se deras reaktioner när vin nämnde deras namn i en svensk mening. När Th och Edward somnat kysste John min nacke och sa att han redan börjar längta tills imorgon när han får se mig igen.

 

Med den meningen somnade vi och sov ända till halv 7 då våran veckarklocka ringde och det var dags att gömma sig i badrummet. Vi tog våra saker och gick in i badrummet och stängde dörren. Vi duschade av oss jätte snabbt och sen sminkade vi oss. Vi såg till att badkaret var torrt och sedan la vi oss där med duschdraperiet som skydd om Liam skulle titta in. Jag och Th somnade på en gång och vaknade av att John och Edward stod oh fixade deras hår. Vi tittade upp över badkarskanten på samma gång men dök fort ner igen. För där stod dom, John och Edward i black skinny jeans men utan någon tröja. Edward han se oss och skrattade till åt våran reaktion. John frågade honom vad det var han skrattade åt och då sa bara Edward att han skulle kolla ner i badkaret. Vilket han gjorde. Och där låg jag och Th men slutna ögon och röda kinder. John började också skratta och vi kunde inte heller hålla oss. Jag och Th bestämde oss för att inte vara larviga utan vi satte oss upp och tänkte gå och hämnade våra saker. Th hann ut och eftersom Edward redan var klar så gick han också ut. Jag gick ut satte bara på mig ett linne men mina fotbolls shorts var kvar på. Dom är så bekväma som det är de sista jag tar av mig på morgonen. Jag gick in till badrummet igen där John står och fixar sitt hår, fortfarande. Jag bättrade på mitt smink och skulle precis börja borsta tänderna när Joh frågar mig ’’Stör det dig att jag är typ halvnaken?’’ Jag skrattade till och svarade ’’Nej varför skulle det?’’ John svarar bara med en axelryckning ’’äh, det är bara det att du undvikt mig med din blick hela morgonen… Har jag gjort något fel, var det kyssen igår? Jag har ju sagt att jag är ledsen, men jag var tvungen…’’ Jag avbröt honom och sa ’’ John, du har inte gjort något fel alls, det är bara det att om jag ska vara ärlig så har jag liiiiite svårt att koncentrera mig när du har på dig det där’’ och viftade med handen mot hans håll utan att möta hans blick. Jag såg i ögonvrån hur han hade ett leende på sina läppar. Han backade några steg och låste badrums dörren. Gick fram till mig, som reaktion backade jag men han gick bara efter, jag backade tills väggen stoppade mig. John stod där, mitt framför mig utan någon tröja och jag visste inte vart jag skulle kolla. Han satte upp sina händer mot väggen bredvid mitt ansikte. ’’Så du hade svårt, med koncentrationen, menar jag’’ Sa han ’’mm’’ sa jag med darrande röst. John skrattade till och sa ’’Och vad tror du jag har, när du springer runt sådär…’’

Han gav en menande blick mot mina kläder och muttrade sedan något som jag inte uppfattade. Han böjde sig fram mot mig och var bar några centimeter ifrån mig när han viskade ’’Jag älskar dig’’ Han sa det på svenska eller han försökte iaf, och jag… Larvig som jag är fällde en trå… John skrattade triumferande och drog på munnen. Jag kände hans andedräkt mot min kind och jag slöt ögonen, drog in luften och njöt. Jag öppnade mina ögon och John var ännu närmare. Jag ville backa ännu mer men väggen tillät mig inte. John skakade på huvudet och sa ’’Nu förstår du hur jag känner mig varenda gång jag ser dig’’ Sen lutade han sig framåt och våra läppar möttes. Den här gången var det inte som igårkväll när det bara var en puss. John höll om mitt ansikte och tog bort mig från väggen och hans händer gled ner för mig rygg. De stannade vid min svank och han trycket mig närmre. Min händer hade redan funnit hans axlar och hans hanns ansikte, hans hår som först var spiky men nu alldeles tillrufsat. Hans axlar var breda och man märkte att han fått mer muskler på den senaste tiden. Han lyfte ena handen från min svank och placerade den i min nacke. Jag ville aldrig att det här skulle ta slut. Vi stelnade till när vi hörde Liams röst precis utanför badrums dörren då han skällde på Edward för att Th fortfarande var kvar. Jag tänkte avsluta kyssen men John tryckte mig bara närmare honom och jag kände hur hans hjärta bultade hårt och fort. De ryckte i badrums handtaget och det fifflades med låset. Nu var vi tvungna att sluta. Om inte John avslutade kyssen så fick väll jag göra det. Men Johns grepp om mig slappnade inte av och han pustade bara ut ’’no’’ och överrumplad som jag blev tog han tillfället i akt och tog mig om midjan, lyfte upp mig så att jag satt på hans höfter. Vi fortsatte att kyssas och tillslut öppnades dörren och Liam klev in i badrummet, med Patrick i hälarna. John försökte vifta bort dom men förgäves. En sur Liam är inget at leka med…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0