Del 2

Tiden gick och efter september var jag också så gott som fast. Jag och Th gjorde inget annat än att prata om tvillingar och om vi inte pratade om dom så gick vi runt och sjöng på deras låtar. Någonting som måste varit ganska störande för de andra i vår klass. John och Edward åkte runt i Europa och vi åkte till vissa ställen, så som Tyskland, Irland och London. Vi träffade dem ofta och de började känna igen oss. De kallade oss inte för Karin och Therese som alla andra gör utan de kallade oss för Karri och Th, de visste det mesta om oss och de följde oss på twitter, ibland hade vi långa dm konversationer och när vi hade twitcam satt dom alltid och tittade. Men det blev inte mer än så och det skulle aldrig bli det heller. Biljetterna till Sweden tour släpptes och jag och Th köpte både till Göteborg, Linköping och Örebro. På måndag natt åkte vi ner med tåg till Göteborg och sov hos Th's mormor och morfar. På tisdag kom dom med flyget till Landvetter och alla blev helt galna. Jag och Th stod inte längst fram vid staketet och trycktes som alla andra, vi tog det lugnt för vi visste att de aldrig skulle glömma något av deras fans. De kom tillslut fram till oss och John ropade "Karri!" och med sin underbara bror i hälarna kramade de om oss länge. "Tokyo Hotel" sa Edward och blinkade till Th och rufsade till hennes hår. Liam kom fram till oss och sa att det var dags att gå. Han tittade på oss ett bra tag innan han sa "hej, det var *host* länge sen *host*" Setra 450 stod startklar utanför flygplatsen med en chaufför som hette Peo som verkade störtskön! Jag, Th och Peo stod och pratade ett långt tag innan tvillingarna äntligen kom ut från flygplatsen. De hade med sig ett helt gäng av fans som slickade på varsin glass.

John och Edward spenderade resten av dan med mig, Th och resten av fansen. Vi hängde på både Donken och Burger King. Det blev kväll och alla började gå hem. Jag och Th var de ända som följde med John och Edward till deras hotell. Eller det var några fler men de gick ganska fort. Vi stod där och pratade, i flera timmar och jag ville att tiden aldrig skulle ta slut. Men Th's morfar ringde och sa att vi skulle hem. Så det var bara att beställa en taxi och åka hem. Ledans vi stod där så sa John "jag vill kolla hur han ser ut först..." "va?" sa jag med förvirrad röst. "ja, taxi chauffören förstås, jag tänker ju er inte låta er åka med vem som helst. Det förstår du väll?" sa han och kramade om mig. Taxin kom och John förhörde honom innan han lät oss sätta oss i bilen.

Nästa dag var det konsert och alla började köa vid 8 på morgonen. Jag och Th var typ ensamma med tvillingarna och vi fortsatte vårt samtal som vi aldrig hann avsluta igår.
Det blev kväll och tvillingarna åkte för att repa inför kvällens konsert. Vi delade på en taxi men vi hoppade av lite före dom så att det inte skulle bli något ryckte om att vi var tillsammans eller nått. För det var vi ju inte, vi var ju bara vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0