Sa ju att jag var urusel på att blogga...

Okej, vad var det jag sa? Just asking? Men okej what ever...
Nu ligger jag i min säg och bloggar från min mobil, efter detta inlägg ska jag gå upp och borsta mina små fina tänder :) det har inte hänt så mycket sen jag bloggade sist. Det har varit julafton och jag fick inga speciella presenter. Jag har varit i stallet och ridit min lilla gulliga häst som jag nu håller på att sätta igång efter hans vintervila :) nu i mellandagarna fick jag en tidig 18 present av min kära mor, en ny telefon! :D en vit iPhone 4s! :D
Ett av mina nyårslöften kommer att vara att jag ska bli bättre på att blogga. Inte bry mig om min vikt utan bara träna och må bra. Såklart inte stoppa i mig massa onyttigheter utan bara chilla med vågen och bara träna istället :) bra va?
Jaja, nu ska jag borsta mina tänder innan jag däckar här i min säng :)

Tjarå! Vi ses imorgon, om inte så ses vi 2013 :o :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0