Ordet är fortfarande mitt

Today var jag med Julia i stan. Den underbara staden Stockholm. Jag har läste en text som handlar om att Götebrogare aldrig kommer prata stockholmska och det ska vi tacka gud för. Det stod även att Göteborg var lite avis på Stockholm föra tta Göteborg bara är den näst största staden och Stockholm är den största ;)
Ja, jag och Julia hängde somsagt i stan idag. Det var trevlig, jag köpte en hårtork till min pappa som han kommer få i julklapp och så köpte jag puder och maskara till mig själv. Sen var Julia hungrig så då gick vi in på donken. hon tog en glass, ett glas vatten och en mellan pomesfrites. Idiot som jag ärt tog jag också det. När jag ätit upp ville jag bara spy -.- Kände mig skit tjock kan jag ju bara säga. När jag kom hem var jag tvungen att äta middag. Den bestod av 5 potatis klyftor och en lite köttbit. Kreativt va? Imorgon så ska jag fråga vår idrotslärare (stefan) om jag får låna skolans gymkort. För det är på gymmet jag ska hänga i jul. Och detända jag kommer ta med mig till efteråt är ett äpple eller en drickyoggi. Men nu är jag jävligt irriterad på mig själv. Men jag kan inte gå och spy hemma. det lucktar skit + att jag inte vill visa mina tankar så pass öppet. Så seriöst är det inte att jag behöver hjälp. Eller? Asså jag har ingen aning, jag orkar inte längre. Det ända målet jag har just nu är att det ska bli den 27 Januari någon gång. för då kommer Jedward till Sverige. Sen att det blir 31 Januari för då fyller jag 18. å ska jag ut på krogen och jag SKA vara smal och snygg tills dess. Annars vet jag inte vad jag tar mig till. Okej nu låter jag bara desperat av uppmärksamhet vilket jag inte är. Jag hatar folkt som verkligen skriker efter uppmärksamhet. Jag är inte sån, oftast. Och så är jag verkligen inte nu. Ja, nu ska jag väll go on whit my life and I'll see you soon.

Herrå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0