hahahahahahaha!

Jag har kommit på att jag skriver i samma size som twitter brukar vara. okej, shit pommes jag får skriva långt! Fan vad nice :D men okej. Vad ska jag skriva om? Hm....
Idag kom Santa till vår skola och Aggie missade det. Inte okej. Men iaf, Hahaha det var så creepy! Det var en tjej som heter Trixie i min klass som var utklädd. hahah hon var skit läskig och jag fick ett jätte fint kort är det stod: God jul Kajsa. Men det var inte det fina, det fina vara att det var en bild på Jedward! :D hihihi, jag blev jätte glad och det gjorde min dag :D Tänkt vad man kan bli glad av så lite när det gäller de där 2 tvillingarna :')
Okej, det blev inte så jätte långt men ja, vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0