22 December

Hallå där köp blåbär! :D
Idag var det sista dagen i skolan! Yay! (y) Så nu har jag jullov :D Awesome #Happygirl
Dagen har varit jävligt najs iallmenhet. Först så började vi 08:30 och så satt vi och hängde lite. folk sjöng några låtar, blommor delades ut, lärarna sjög lite och några av oss Teater 1or berättade den där tomte versen, ni vet: Midvinternattens köld är hård, stjärnorna gnistra och glimma, alla somva i enslig gård tyst under midnattenstimma. Månen vandrar sin tysta ban.... okej, jag tor ni fattar grejen ;)
Sen satt vi i en teater sal och åte pepparkaror och drack julmust. Jag drack inte så mycket julmust för jag tycker att det smakar som avslagen Cola, skit äckligt :O Men iaf. Sen åker jag hem och kollar på prodjekt runway. Nej, jag följer det inte utan kollar bara någon gång ibland. Asså det är helt sjukt vad vissa människor kan göra med lite tyg och en bit tråd. Otroligt. Sen höll jag på att somna men då kom min kära syste och förstörde all med att säga: Mamma vill att du går till Äppelvikens bokhandel och köper julklappspapper. Och för er som inte vet det så är det några kilometer dit. Lat som jag är så åkte jag tub och sen tog jag 12an dit. Köpte grejerna och sen gick jag faktiskt hem. Väl hemma satta jag mig framför datorn och sen var det middag. Efter middagen sov jag i 2 timmar, det var jävligt skönt! Nu sitter jag här... Suprice! och gör i princip ingenting. Kul va? Vilket liv man har... Imorgon är det stallet som gäller, med städning av rummet och sen så måste jag springa in till vällingby en jätte snabbis! För sen är det julafton och då kommer det hem människor till oss. så då måste det vara rent och fint! :S -.- Jaja, någon gång om året måste man ju städa, eller? ;)

Jajaj, see you later aligator /The one and only Kajsa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0